Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 lutego 2013

Jevice - Cause of you 2013


Jevice - Przez ciebie

Staję się podekscytowana
Nie mogę spać w nocy
Chichoczę głupio jak szaleniec
To miłość, chciałam cię nazywać swoim ukochanym
Nie byłam wystarczająco odważna
To ty, całe moje serce jest dla ciebie
Mówię to tylko gdy jestem sama

#Dalej ty -  słowa kocham cię - dalej ty - słowa prawie wychodzą
Przez ciebie - głośno krzyczę - przez ciebie - tylko w mojej głowie
Jeśli teraz to powiem, mogę cię już nigdy więcej nie zobaczyć
Wtedy nie będę mogła już żyć
Przez ciebie - kochając cię, proszę, powiedz mi

Cierpię
Płyną łzy
Mam złamane serce i widzę cię z daleka
To miłość, chciałam cię nazywać swoim ukochanym
Nie byłam wystarczająco odważna
To ty, całe moje serce jest dla ciebie
Mówię to tylko gdy jestem sama

#

To może być nic takiego, ale to mnie dręczy
Cały dzień nic nie mogę zrobić, bo myślę o tobie
To staje się coraz poważniejsze
Przy tobie czuję się jakbym była niczym

Moje oczy widzą tylko ciebie
Moje serce jest tylko dla ciebie
Przez ciebie - głośno krzyczę - przez ciebie - kocham cię
Jeśli teraz to powiem, mogę cię już nigdy więcej nie zobaczyć
Wtedy nie będę mogła już żyć
Przez ciebie - kochając cię, proszę, powiedz mi

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...