Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 lutego 2013

Jang Hee Young - You're so bad 2013


Jang Hee Young - Jesteś taki zły

Kiedyś znałeś tylko mnie i chyba za bardzo ci ufałam
Kiedyś, gdy codziennie mnie widziałeś, mówiłeś mi, że tak wiele mi brakuje
Ty niedorzeczna osobo, jesteś naprawdę zły
Dlaczego do mnie przyszedłeś i niepokoisz mnie, która dobrze sobie radziłam?

Dlaczego musiałeś mi powiedzieć, żebym była szczęśliwa? To wszystko co mi powiedziałeś
Jak mogłeś się tak łatwo odwrócić? Czy to naprawdę koniec?

#Boli mnie serce, to bardziej boli - nie możesz tak robić
Różnisz się od mojego serca, jesteś inny, więc coraz bardziej się oddalasz
Wszystkie wspomnienia o nas razem, cała nasza namiętna miłość
Teraz tego nienawidzę, wszystko zapomnę - jak mogłeś mi to zrobić?

Nie możesz odejść, nie możesz tego zrobić - chciałam płakać i zatrzymać cię, ale
Duszę się, a moje usta sztywnieją, więc nie mogę zatrzymać ciebie, który odchodzisz

#

Wiesz, ze nie mogę żyć bez ciebie
Wiesz, że mam wiele lęków
Co zrobię z moim rozdartym sercem?

Nie będę płakać, więc przytul mnie raz zanim odejdziesz
Ponieważ twoje serce może do mnie wrócić
Jeśli mogę wszystko cofnąć, nie mów mi, żebym była szczęśliwa
Jak dzisiaj, trochę to dla ciebie powstrzymam
Wezmę swoje bolące serce i trochę na ciebie poczekam

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...