Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 lutego 2013

Insooni - Father 2011


Insooni - Ojciec

[te 3 linijki to jakaś narracja, której nie ma w audio, może jest w jakimś wykonaniu na żywo..., w każdym razie wrzucam na wypadek]
Kiedy byłam młoda, plecy mojego ojca były największą góra na świecie
Teraz obraz mojego ojca przede mną po trochu stał się małym wzgórzem
Proszę nie mów "kocham cię" w czasie przeszłym

Nie mogłam zbliżyć się nawet na jeden krok - mam nadzieję, że rozumiesz
Łzy mówią jak bardzo miałam nadzieję

Obraz twoich samotnych pleców coraz bardziej się oddala
Sprawia, że moje serce znowu boli

Kochaliśmy się, nienawidziliśmy się
Ale twoje objęcia były cenniejsze niż kogokolwiek i tęsknię za tobą
Byłeś tak blisko, ale taki niedostępny
Tak, nienawidziłam cię

Proszę, wysłuchaj mojej historii
Potrzebuję czasu

Kochaliśmy się, nienawidziliśmy się
Ale twoje objęcia były cenniejsze niż kogokolwiek i tęsknię za tobą
Trzymałam cię tylko głęboko w sercu

Tak, kochałam cię

Nawet po upływie długiego czasu, nie mogłam ci powiedzieć
Tak, kochałam cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

audio


live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...