Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 22 lutego 2013

Girl's Day - White day 2013


Girl's Day - Biały dzień*

Jeśli dzisiaj wyznasz mi swoją miłość
Jeśli dasz mi swoją miłość
Od razu powiem tak
Bo też cię lubię
Nie chcę cię jako przyjaciela
Wiem, że też mnie lubisz
Dzisiaj jest ten dzień
Bądź bardziej pewny siebie
Bądź moją miłością

Nie wiesz, co dla mnie znaczysz
Nigdy nie wiesz, nie rozumiesz, nie wiesz co czuję

#Możesz powiedzieć "lubię cię"
Możesz powiedzieć "kocham cię"
Wyznaj mi swoją miłość, wyznaj mi swoją miłość
To jest szansa
Twoja miłość dla mnie
Cała twoja miłość
Dzisiaj jest mój piękny biały dzień

Moi przyjaciele mówią mi, że dobrze razem wyglądamy
Moje serce tak szybko bije, kiedy cię widzę
Czy to miłość?
Nie chcę cię jako przyjaciela
Proszę, wyznaj swoją miłość
Powiedz, że mnie kochasz
Dzisiaj jest szansa
Powiedz mi o swojej miłości

Jesteś dla mnie wszystkim
Nigdy nie wiesz, nie rozumiesz, nie wiesz co czuję

#

W ten sposób, opiekując się sobą nawzajem
Zawsze siebie widzimy
To wszystko, czego pragnę
Nie znam zbyt dobrze miłości
Ale czy te słodkie słowa są twoją miłością?
To cię kocham

#

*możliwe, że chodzi o Biały dzień, który wypada 14 marca i jest jakby odpowiedzią na Walentynki, w Azji w 14 lutego mężczyźni dostają od dziewczyn czekoladki, a w Biały dzień jest odwrotnie, ale może też chodzić o biały w sensie zaśnieżony

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...