Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 22 lutego 2013

Tritops - Too foolish for you 2013


Tritops - Zbyt niemądry dla ciebie

Pewnie masz się dobrze, pewnie nie stało ci się nic złego
Ponieważ ostatnio nic o tobie nie słyszę, będę w to wierzył
Pozwolenie ci odejść było pewnie dobre
Ponieważ co noc o tobie myślę, nie mogę zasnąć bez alkoholu
Dzień za dniem staję się coraz bardziej wychudzony

Nawet po roku ta osoba oddycha w moim sercu
Nawet po dziesięciu latach ta osoba będzie wyryta w moim sercu
Ponieważ nie mogę cię zapomnieć, ponieważ nie mogę cię wymazać
Żyję wywijając się - jestem dla ciebie zbyt niemądry

Pewnie wymazujesz mnie, poznając kogoś dobrego
Pewnie jesteś teraz szczęśliwa - tak, to wszystko co chcę usłyszeć

Nie wiesz tego, ale na wypadek gdybyś wróciła
Wszystkie twoje słowa i twoje rzeczy, które pozostają
Nie mogę ich wyrzucić

Nawet po roku ta osoba oddycha w moim sercu
Nawet po dziesięciu latach ta osoba będzie wyryta w moim sercu
Ponieważ nie mogę cię zapomnieć, ponieważ nie mogę cię wymazać
Żyję jakbym był martwy, ponieważ jestem takim głupcem

Mam nadzieję, że nie jesteś taka jak ja

Zapomnij wszystko o mnie i znowu się zakochaj
Nie żyj z łzami, ale bądź szczęśliwa
Ponieważ ja będę tym, który pamięta i cierpi przez wszystko

Nasze wspomnienia, kiedy było przykro pozostają we mnie
Słowa "kocham cię", których nie powiedziałem, pozostają jak ciernie

Nawet teraz, kiedy tylko oddycham, kiedy tylko połykam łzy
Moje serce boli

To tak bardzo boli - ty...

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...