Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 lutego 2013

EXID - Up & down 2013 (Incarnation Of Money OST)


EXID - Góra i dół

Wczoraj się do mnie uśmiechnąłeś
Ale dzisiaj zirytowałeś się jak tylko mnie zobaczyłeś
Moje serce czuje takie skomplikowanie

Czasami jesteś ciepły jak kochanek
Ale czasami jesteś zimniejszy niż obcy
Nie mogę tego zrozumieć

Facetom wydaj się podobać, kiedy mnie widzą hej hej
Poruszyłeś moje serce, ale nic nie idzie po mojej myśli
Nie wiem co zrobić

#Moje serce skaczę w górę i dół za każdym razem cię widzę
Góra i dół ciągle się zmienia, co to jest?
Czy kocham cię, czy nienawidzę, nie mogę zrozumieć moich uczuć

##Góra i dół - jakie dokładnie są twoje uczucia?
Góra i dół - bądź ze mną szczery i powiedz mi
Udajesz, że mnie kochasz, a potem udajesz, że mnie nienawidzisz
Jesteś taki i owaki, sprawiasz, że szaleję

Kiedy cicho na mnie patrzysz
Kiedy potajemnie rzucasz mi kilka słów
Moje serce drży

Czy naprawdę nie masz żadnych uczuć?
Czy czujesz to samo co ja?
Chcę poznać twoje serce

Moje serce zostało całkowicie przez ciebie zagarnięte hej hej
Nie pokazujesz żadnych uczuć i nie mogę chwycić twojego serca
Nie wiem co robić

#
##

Nie możesz mnie kochać? Byliśmy ze sobą przez długi czas
Proszę, nie możesz do mnie wrócić?

Góra i dół, czekam na ciebie
Góra i dół, nie wyznałam ci uczuć, ale
Od długiego czasu w sercu mam tylko ciebie, jesteś tylko ty

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...