Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 lutego 2013

Big Bang - A good man 2008


Big Bang - Dobry mężczyzna 

#Nie byłoby tak, gdybym był dobrym mężczyzną 
Ale nie jestem złym mężczyzną, prawda? 
Proszę nie mów, że to było nieporozumienie 
Pomarszczone sentymentalnie serce, moja ostatnia duma została odrzucona

Spotkałem cię po długim długim czekaniu, to jest gra niebios (żart) 
Deszcz przestaje padać kiedy to przychodzi, po prostu muszę się schować kiedy uderza piorun 
W śnie bez ciebie, codziennie błądzę 24 godziny [na dobę] 
Zależy mi, żeby wiedzieć, jestem niespokojny wiedząc czy dobrze sobie radzisz, czy już zasnęłaś 

Och proszę, zatańcz ze mną jeszcze raz tej nocy 
Dziś wieczorem znów słodki czas z tobą w moim śnie  
Historie, które dzieliliśmy kiedy spokojnie dopasowaliśmy nasze stopy 

Strumień wody jest jak trucizna 
Poszukaj klucza do labiryntu rzeczywistości 
To moja oszałamiająca miłość, łza nieporozumienia 
Bukiet, w którym umieściłem moją ostatnią nadzieję 
Dokucza mi moje serce, które zostało zdeptane 
Dobrze, pomyśl z innego punktu widzenia, przepraszam kochanie 

#

Straciłem apetyt, wyjmuję portfel aby znów wyjąć zdjęcia 
Jak głupiec sprawdzam pustą skrzynkę odbiorczą w moim telefonie 
Niewinność mężczyzny jest romantyczna, krzyk z głębi jego serca 
Czas to rozwiąże, kujący bicz nazywany rozstaniem 
(Proszę napij się tylko odrobinę kofeiny i alkoholu) 
Ignoruje mnie moje odbicie w lustrze

#

Duma, przy której się upierałem zmieniła się w łzy w oczach, które w ogóle nigdy się nie poruszały 
Lekkie krople deszczu, ona nie może jeszcze o mnie zapomnieć (Nie możesz mnie zapomnieć) x2  

Dobra osoba (Nie może mnie zapomnieć) 
Zła osoba (Zapomniałem cię) 
Dobra osoba, zła osoba 
Jestem, jestem, jestem złą osobą

#

angielskie tłumaczenie Coded Kpop Lyrics 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...