Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 lutego 2013

BoA - Not over you 2012


BoA - Nie przestałam czegoś do ciebie czuć

Zabierz mnie - patrzę na zegarek na nadgarstku
Tak jak zawsze, znajduje mnie długa cisza
Mija mnie zbliżający się pociąg
Żyję z przekonaniem, że następny pojawi się, kiedy ten przejedzie

#Jeśli otworzyłam oczy przez połowę dnia, idę sama jak wczoraj
To nic takiego - boję się spotkania cię
Kiedy idę samotnie przez wspomnienia

Och (och) cierpisz tak samo jak ja? Czy możesz pierwszy się na mnie obejrzeć?
Stoję naprzeciw cienie, ale nie przestałam czegoś do ciebie czuć

Przyzywa mnie cień, idący przede mną
Zabiera mnie tam ten wąski róg ulicy (podążam za tym)
Wciąż wyraźnie widzę, stojące tam dwie osoby
Każdy widzi, że są tacy piękni - wyglądają na całkiem szczęśliwych

#

Och (och) gdybym tylko mogła cofnąć czas
Nie podzieliłabym naszych wspomnień czy nie poszłabym inną drogą
Nie przestałam czegoś do ciebie czuć

Och, nie ma cię przy mnie, ale
Och, dzisiaj niebo jest znowu czyste
Och, ale w moich oczach pada deszcz, och

Wspomnienia są takie smutne
Przypominają mi, że to nie jest teraz, ale to jest przeszłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...