Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 1 stycznia 2013

TVXQ - I know 2012/2013


TVXQ - Wiem

#Jak długo i jak głęboko mogę cię kochać?
Chociaż teraz puszczam twój palec
Proszę, powiedz, że możemy znowu się spotkać

Wciąż cię kocham

Wczoraj i przedwczoraj, daleko w noc
Myślałem o tobie, jakim byłem głupcem
Chociaż jesteś dokładnie przede mną albo daleko
Moje serce jest zawsze z tobą

Czy to właściwe, żeby zatrzymać to dla siebie?
Każdy ma swoje miejsce
Wiem

#

Kiedy byłem szczęśliwy lub smutny
Zawsze o tobie myślałem, jakim byłem głupcem
Czas odpływa
Wiem

Jestem głęboko zakochany, chociaż moja miłość jest beznadziejna
Staję się samotny za każdym razem kiedy mocno cię tulę

Twój zapach, twoja sylwetka
Wypełnia wnętrze wewnątrz mnie
Raz
Chcę poczuć twoją skórę

#

Chociaż tylko chciałem cię kochać
Osobą, która może mnie uszczęśliwić nie jestem ja
Naprawdę wiem

Ja... tylko... kocham cię

angielskie tłumaczenie smiley@ OneTVXQ.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...