Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 1 stycznia 2013

Big Mama - Cleaning drawer 2012

pełne audio pod tłumaczeniem


Big Mama - Czyszczenie szuflady

Nie mogłam się zmusić, żeby zrobić porządek z kilkoma swoimi rzeczami
Chociaż wiem, że powinnam jednego dnia je wyrzucić
Po prostu zostawiam je w szufladzie i co jakiś czas je przeglądam
Wnętrze szuflady jest wypełnione śladami tej osoby

To samotna noc i ostrożnie otwieram szufladę, i cię widzę
Małe wspomnienia, które mają ślady twoich palców
Wciąż mam te rzeczy uwięzione w mojej szufladzie

Tak cię spotykam - po duszeniu i duszeniu tego w sobie
W dzień już nie mogę tego znieść i tęsknię za tobą, otwieram ją [szufladę]
Wewnątrz szuflady jesteś ty, który kiedyś mnie kochałeś, ty w podróży moich wspomnień
Uśmiechasz się do mnie, jakbyś miał w każdej chwili do mnie przyjść

Ponieważ tak bardzo za tobą tęsknię, duszę to w sobie i duszę
I kiedy nie mogę już tego znieść i chcę płakać, otwieram ją [szufladę]
Wewnątrz szuflady są nasze dobre wspomnienia, my na zdjęciach naszych wspomnień
Patrzymy na siebie jakbyśmy nie wiedzieli, że powiemy sobie żegnaj

Nie mogłam wyrzucić swojego serca, ponieważ miałam wrażenie jakbyś miał pewnego dnia wrócić
Ponieważ jeśli przyjdziesz, chciałam ci coś powiedzieć
Że to było takie trudne, że zatrzymałam cię, ponieważ nie chciałam cię zapomnieć

Tęsknię za tobą, po duszeniu i duszeniu tego w sobie (nie bój się)
W dzień już nie mogę tego znieść i tęsknię za tobą, otwieram ją [szufladę] (jesteś dla mnie wszystkim)

Teraz myślę, że wiem, iż już nie wrócisz
Jedyną osobą wewnątrz wspomnień w szufladzie jestem tylko ja
Czy naprawdę wszystko wyrzucisz i mnie zostawisz?

Ale wciąż, starannie porządkuj (nigdy nigdy o tobie nie myślę)
Jedyne miejsce, gdzie mogłam cię spotkać
Teraz będę trzymać je zamknięte

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...