Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 1 stycznia 2013

U-Kiss - Gangsta boy 2012


U-Kiss - Gangster

Hej ta, gdzie idziesz śliczna, chodź tutaj dziewczyno
Jestem przystojnym oppa* dziecinko
Nie potrzebuję B.C.D**, nawet jeśli to A**, to jest spoko
Co o mnie myślisz, umówisz się ze mną?

#Och jestem gangsta, och dziecinko nie puszczaj mnie
Dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem rallarara
Teraz kocham cię moja dziewczyno rallarara
(Jestem gangsta)

Wiesz, szczerze mówiąc, to pierwszy raz kiedy tak się czuję
Zakochałem się od pierwszego wejrzenia, moja głowa idzie
(Bang bang bang)
Jestem przyciągany do ciebie jak magnes
Jesteś taka wyjątkowa, wszyscy krzyczą

Hej ta, gdzie idziesz śliczna, chodź tutaj dziewczyno
Nie bój się
Nie potrzebuję B.C.D, nawet jeśli to A, z tobą jestem spoko
Co o mnie myślisz, umówisz się ze mną?

Oczy, nos, usta, proste włosy i twoje oślepiające oczy
Seksowne ciało, chociaż tak wyglądam jestem dobrym facetem

Och moja dziewczyno (hej dziewczyno) och moja moja dziewczyn (moja dziewczyno)
Moja dziewczyno (dziewczyno dziewczyno, jesteś w moim stylu, moja wymarzona dziewczyno)

##Nananananan
Och moja dziewczyno och och moja dziewczyno, moja dziewczyno
Och och rallarara jestem gangsta

#

Po prostu zostaw to mi, nie jestem facetem, który
Lubi cię tylko z powodu ciekawości
Nie wiem, widzę tylko ciebie, ja

#
##

*wyjaśnienie klik
**możliwe, że chodzi o rozmiar stanika ^^

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



2 komentarze:

  1. Człowiek się spodziewa jakiegoś super rapu, a dostaje cukierkową piosenkę...XD Kocham ich tak bardzo. XD

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...