Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 stycznia 2013

J Rabbit - Talkin' bout love 2013 (Flower Boy Next Door OST)


J Rabbit - Mówiąc o miłości

To takie dziwne, jak do mnie przyszedłeś?
Moje skurczone serce jeszcze raz marzy o nowej miłości

To takie zabawne, jak moje serce może się tak spieszyć?
Nie wiem dlaczego, ale stare piosenki miłosne krążą naokoło mnie bez mojej wiedzy

#Z twoim ciepłym dotykiem
Całkiem inny świat do mnie przyszedł
Tak, jesteś moją miłością miłością miłością
Myślę, że jestem zakochana

##Jak daję ci miłość, tylko tobie
Mówiąc o miłości miłości miłości
Ostrożnie na ciebie patrzę
Uśmiecham się i idę tą ulicą

###Nie czujesz mojej miłości, jest dla ciebie
Mówiąc o miłości miłości miłości
Bez niczyjej wiedzy moje serce drży
W końcu miłość przyszła też do mnie

To takie niesamowite, to chwila, na którą czekałam
Z odwagą, która mi została, pójdę do ciebie krok za krokiem

#
##
###

W końcu miłość przyszła też do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...