Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 stycznia 2013

Phantom - Like Cho Young Pil 2013


Phontom - Jak Cho Young Pil
Cho Young Pil jest jednym z najbardziej szanowanych i wpływowych artystów w Korei, który rozpoczął swoją karierę muzyczną w latach 60' i ciągle jest aktywny

Opieram się o okno w małym pokoju i śpiewam piosenkę, której nikt nie zna
Głos, który wciąż jest bezwartościowy znowu dzwoni

Jeszcze nie możemy jeść dobrego jedzenia, jeszcze nie możemy iść do kawiarni kiedy tylko mamy ochotę
Mój zawstydzająco cienki portfel - chociaż to nie jest to, czego chcę
Ale ponieważ jesteś tutaj bez nawet jednej małej skargi

#Jak Cho Yong Pil będę śpiewał bez zmiany
Ochronię cię od tyłu
Chociaż nie mogę cię dobrze traktować jak w filmach, nigdy się nie zmienię

Nie byłem samotny, ponieważ moje marzenie odnalazło mnie, kiedy byłem młody
Chociaż rzeczywistość próbuje mnie dorwać - jednak kiedy żywotny ja ostatnio walczę*
Nic nie jest takie łatwe - obecny ja nie jestem dla ciebie wystarczająco dobry
Nie mogę nawet zapłacić swojego czynszu na czas, więc zastanawiam się, czy w ogóle mam prawo, żeby cię kochać

Powinniśmy się po prostu rozstać? Przez chwilę o tym myślałem
Nigdy tak naprawdę nie uczyniłem cię szczęśliwą - czy jestem dla ciebie tylko ciężarem?
Więc próbuję zaprzeczyć swoim uczuciom do ciebie
Ale moje bijące serce ciągle mówi

#

Dla ciebie, dla ciebie, która jesteś moim szczęśliwym zaklęciem, dla ciebie, dla ciebie, dla ciebie, która się nie wahasz
Dam ci posłuchać nowej i wyjątkowej piosenki, gdzie jesteś, obejmę cię tą piosenką
Z powodu mojego żałosnego mnie, nie, z powodu mojego dobrego do niczego życia
Tak bardzo walczyłaś, więc to moja kolej, żeby ci odpłacić
Chociaż nie mam nawet centa, wyłożę całe moje szczere serce

#

Opieram się o okno w małym pokoju i śpiewam piosenkę, której nikt nie zna
Do dnia, kiedy usłyszysz m głos z ogromnej sceny

*przepraszam, ze trochę bez sensu, ale to zdanie jest trochę bez sensu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...