Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 17 stycznia 2013

VIXX - On and on 2013

 

VIXX - Bez końca

Ona mnie szturcha i potem ucieka
Nie może zostawić, robi to bez końca
Woła mnie i potem ucieka
Mówią, że jest niebezpieczna, ale nie słyszę ich

Ona zdecydowanie rzuciła mi spojrzenie, światło księżyca zachodzi w odpowiednim momencie
Jakbyś wszystko wiedziała, jakbyś się droczyła
Wstrząsasz mną całą noc
Znowu przychodzą do mnie łzy

#Dlaczego mi to robisz?
Dlaczego ci to robię?
Koniec twoich słów jest niejasny i płyną moje łzy
Jestem na kolanach i jestem gotowy zostać, żeby zranionym

Patrzysz na mnie, który wróciłem
Nie mogę zostawić, robię to bez końca
Od twojego dotyku, które mnie trzymał
Nigdzie nie widzę ani jednego śladu miłości

Twoje oczy po trochu się zmieniają, światło księżyca zaczyna znikać
Jakby wszystko było dla ciebie takie zabawne, jakbyś się ze mnie śmiała
Bardziej się oddalasz
Znowu przychodzą do mnie łzy

#

(Uch uch) potrzebuję terapii, lalalalala terapii x3
Wiedziałem o tym, ale znowu się w tobie zakochałem, jestem gotowy, żeby zostać zranionym

Jestem zabawką zrobioną dla ciebie, moja linia życia zawsze jest w niebezpieczeństwie
Jestem zdenerwowany, ale jestem pewien, że przeniesiesz się do jakiegoś innego faceta
Tylko dzisiaj na pewno się ze mną pobaw
Od stóp do głów weź całego mnie
Brutalnie się ze mną pobaw, potem mnie wyrzuć - już przygotowałem się, żeby zostać zranionym

Dlaczego tylko taka dla mnie jesteś?
Dlaczego tylko taki dla ciebie jestem?
Jeszcze raz, opuszczasz pokój, zostawiasz dziwne słowa
I patrzę na ciebie jak odchodzisz i płaczę

(Uch uch) potrzebuję terapii, lalalalala terapii x3
Znowu na ciebie czekam, jestem gotowy, żeby zostać zranionym

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...