Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 stycznia 2013

Fwany (Lee Hwan Hee) - Monroe's heel 2013


Fwany - Obcasy Monroe

Ciągle miałam to marzenie, kiedy oglądałam gwiazdy
Wróżka, która jest dla mnie taka cenna
Popatrz tu, popatrz na mnie, pragnę tego, twojego błysku
Wszyscy przylatują do mnie
(Jestem tą dziewczyną, na którą czekaliście)

Odważnie idę po wybiegu
Moja pokerowa twarzy nigdy nie traci pewności siebie
Żegnajcie łzy, już koniec ze smutkiem
Teraz jest początek

#To obcasy Monroe Monroe
Kiedyś mną wstrząsało (moje serce, zero przecinek sześć)
Mówili, że nie mogę tego zrobić (te lodowato zimne słowa)
Chcę je wszystkie odrzucić, jak obcasy Monroe

##To obcasy Monroe Monroe
(Obcasy Monroe Monroe Mo Monroe)

To obcasy Monroe Monroe
(Obcasy Monroe Monroe Mo Monroe)
To obcasy Monroe Monroe
Postawię eleganckie kroki w twoim kierunku, krok za krokiem
Pa pa zero przecinek sześć

Zwróć uwagę na moją B B B linię
Posłuchaj mojej melodii D D
Jesteś ciekawy, jestem gotowa, jak miło
Wzleć wysoko do nieba (wznieś swoje ręce wysoko do nieba)

To niesamowita gra, którą dali mi bogowie
(Zaczęło się, zaczęło się, gra dopiero się zaczęła)
Mój urok nie wysyła wskazówek, jest niebezpieczny
(Zaczęło się, zaczęło się, gra dopiero się zaczęła)
Jak nieznany aktor bez tekstu
Co jest do powiedzenia?

#
##

Niech twoje ciało podąży z prądem, niech twoje ciało rusza się do tej muzyki x2

Ostatni krok do nieba, chmura 9
W pewnym  momencie do znaczyło dla mnie wszystko, ale teraz
Chociaż ta ścieżka, którą sama idę jest samotna i ciężka
Nigdy z tego nie zrezygnuję

#

Jestem gotowa
Spójrz na lśniącą mnie


To obcasy Monroe Monroe
(Obcasy Monroe Monroe Mo Monroe)

To obcasy Monroe Monroe
(Obcasy Monroe Monroe Mo Monroe)
To obcasy Monroe Monroe
Podejdę do ciebie jak obcasy Monroe
Pa pa zero przecinek sześć

To obcasy Monroe Monroe

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...