Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 stycznia 2013

Monday Kiz - You & I 2013


Monday Kiz - Ty i ja

Nie opuszczaj mnie moja delikatna miłości
Nadchodzą łzy, moje bolesne serce
Nie mogę postawić jednego kroku, nie mogę zrobić kilku kroków
Moje stopy cię błagają

Moja zapłakana, bolesna miłość
Kiedy patrzą na twoje poplamione łzami zdjęcia
Moje zranione serce cierpi, zranione wspomnienia bolą
Smutek nie może przestać

#Jestem cierpiącym mężczyzną, jestem mężczyzną, który został odrzucony, ale
Ty i ja, nie możemy się od siebie oddalić
To nie jest właściwe, nie chcę pozwolić ci odejść

Pierścionek, który z trudnością jest na moim palcu
Wciąż nie mogę zapomnieć wspomnienia tego dnia
Z powodu mojego zranionego serca, z powodu wspomnień o tobie
Nie mogę wytrzymać jednej sekundy

#

Nie oddalaj się

Całkowicie cię wymażę, wszystko całkowicie wymażę
W rogu mojego rozsypanego serca
Twój uśmiech jeszcze nie odszedł

#

Teraz wróć do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...