Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 stycznia 2013

Kim Jaejoong - Healing for myself 2013


Jaejoong - Leczenie dla mnie

Pierścionek, który dla ciebie przygotowałem stracił swoją parę
Został tylko na moim palcu i tak żałośnie płacze
Chciałbym, żeby padało, abym mógł ukryć swoje łzy
Płaczę płaczę płaczę znowu

Czuję, że smutna piosenka, która płynie w moich uszach
Może zatrzymać moje serce, które zatonęło
Dusza miłości, która nie odchodzi znowu mnie pochwyciła
Płaczę płaczę płaczę znowu

Miłość miłość miłość, która mnie opuściła
Miłość miłość, żyję we wspomnieniach i reminiscencji*
Już jesteś moją duszą
Jak żyć bez ciebie

Nawet kubek kawy, który nieświadomie dla ciebie zamówiłem jest zimny
Jak ty, która ochłonęłaś w przeciwieństwie do mojego serca
Próbuję ułożyć puzzle miłości, które już się skrzyżowały
Płaczę płaczę płaczę znowu

Kocham cię, kocham cię
Także miłość, która mnie opuściła
Kocham cię, kocham cię
Chociaż żyję we wspomnieniach i reminiscencji

Już jesteś moją miłością
Jak żyć bez ciebie
Och jesteś moją miłością, gdzie jesteś
Och na zawsze jesteś moją miłością

*synonim słowa wspomnienie

angielskie tłumaczenie Jeneration


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...