Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 8 stycznia 2013

Verbal Jint feat. Kang Min Hee - Good start 2013


Verbal Jint feat. Kang Min Hee - Dobry początek

#To dobry początek
Sama pojechałam nad ciche morze
I wypowiedziałam noworoczne życzenia
Silne przeziębienie , które przez chwilę mnie torturowało teraz jest wyleczone
Dobrze się czuję

#Dobrze się czuję
Czuję się o wiele lepiej niż o tej porze w tamtym roku
Tylko jedna rzecz, nie ma cie tutaj
To jest smutek, to wszystko

"Szczęśliwego Nowego Roku" kopiuj i wklej
Dostaję mnóstwo takich wiadomości
Od ludzi, z którymi ledwo się widzę w ciągu roku
Ostatnio nawet tego nie czytam

Przełączam swój telefon na profil w samolocie, chcę być zostawiony w spokoju
Bardziej niż hałaśliwy nastrój imprezy
Chciałem czegoś takiego
Moi bliscy przyjaciele pewnie walczą z upojeniem
I jeszcze jedna osoba

Ta inna osoba będzie pewnie witać poranne słońce z tym kimś wyjątkowym
To musi być miłe
Ciche zimowe morze - lubię je
Dlatego sam tutaj przyjechałem

#
##

Nie jest tak zimno jak myślałem, jest w porządku
Siedząc nieruchomo i obserwować przychodzące i odchodzące fale
To nie jest takie przygnębiające jak myślisz
Dzisiaj ja

Przyjechałem tu, żeby cię usunąć
Jak gryzmoły, które ostatniego lata napisałaś na piasku
To nie będzie szybkie i nie będzie wolne
To dla mnie zbyt nowe, zaczynanie samotnie roku

Kiedy ten śnieg się stopi
Kiedy nadejdzie wiosenne ciepło
Wtedy o tobie zapomnę
I miejsca, gdzie kiedyś chodziliśmy
I rzeczy, które kiedyś dzieliliśmy
W przeciwieństwie do przewidywań pewnej osoby, teraz jest początek
Życie będzie się dalej toczyć
Jeśli usłyszałabyś moje życzenie, wściekłabyś się

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...