Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 stycznia 2013

Kim Jaejoong - You fill me up 2013


Jaejoong - Wypełniasz mnie

Dopóki ramiona, którymi z całej siły cie przytulałem, nie poluźnią się, będę cię o wiele mocniej do siebie przytulał
Przytłaczający film, który gra niepokojąco boleśnie
Łzy, które wypełniają po sam brzeg, nawet kiedy je opróżniam

#Ta jedna i jedyna osoba, którą nazywam swoją miłością to ty
Och woo... wypełniasz mnie
Jeszcze raz, dzisiaj, kocham cię jakby to był mój ostatni dzień
Och woo... wypełniasz mnie

Kiedy spowolniały twoje niepewne kroki
To melodia, którą głośniej słyszę
To jedyna smutna piosenka na tym świecie
Piosenka, która jest nieskończona, nawet kiedy znowu śpiewam i śpiewam do ostatniej nuty

#

Chociaż czasami się boję i obawiam się jutra, błąkam się samotnie bez słowa

Kocham cię, kocham cię - krzyczę bezgłośnie
Och woo... kocham cię
Tak, dzisiaj kocham cie, jakby to był mój ostatni dzień
Och woo... kocham cię

Ta jedna i jedyna osoba, którą nazywam swoją miłością to ty
Och woo... wypełniasz mnie
Jeszcze raz, dzisiaj, kocham cię jakby to był mój ostatni dzień
(Kocham cię) wypełniasz mnie

angielskie tłumaczenie hyesmemories



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...