Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 stycznia 2013

Kim Jaejoong - All alone 2013


Jaejoong - Całkiem sam

Żyję w kochanych wspomnieniach
Ukochany ból też tutaj został (wspomnienia)

Próbowałem cię przytrzymać, kiedy spadałem.. nawet ja krzyczę (żeby cię zawołać) nie przyjdziesz
Nawet, gdy łapię cię i krzyczę.. nie przyjdziesz... nie widzę cię

#Czuję się taki samotny
Czuję się taki samotny
Chcę biec do ciebie moja miłości
Mówię
Cała moja miłość dla ciebie
Miłość x10

Nawet jeśli usuwam naszą miłość, która stała się sekretem mojego serca
Nawet moje zbyt przepełnione żalem poszukiwanie ciebie... jest zakłócone

#

Miłość miłość miłość miłość miłość z tobą moja miłości x4

#

angielskie tłumaczenie Hayzte


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...