Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 stycznia 2013

After that day 2004 (Phoenix OST)

Nie mogę ustalić nazwy wykonawcy, wydaje mi się, że na liście z OST chodzi o czwartą pozycję, na której jest oznaczony jako 나무, tłumacz podpowiada mi, że w latynizacji zapisuje się to Namu, ale nie mogę znaleźć takiego wykonawcy...


Po tym dniu

#Jakie ciężkie było moje życie?
Co próbowałem zapomnieć?
Stojąc przed tobą, ukryłem się głęboko wewnątrz mnie
Od tego dnia kiedy jesteś daleko, czym to było dla mnie?
Jeśli też jesteś taka jak ja, zrozumiesz

Było ciężko wytrzymać, nie mając miejsca na oddychanie
Nienawidzę moich obydwu rzeczywistości
Jeśli inna miłość wypełni twoje miejsce
Jedyne o czym mogę myśleć to, że to nie jest właściwe
Chociaż próbowałem znaleźć kogoś innego, żeby zapomnieć
Wiesz, bez ciebie mogę być...

#

Jesteś też taka sama? Cierpisz jak ja?
Byłaś taka sama, czy tak mówię?
Pewnego czasu byliśmy szaleni
Szukałem tylko w moich marzeniach

Chociaż próbowałem znaleźć kogoś innego, żeby zapomnieć
Wiesz, bez ciebie mogę być...

Jak ciężkie było moje życie?
Jak bardzo cię kochałem?
Jestem taki zmęczony, nie mam nawet jednej łzy
Myślałem, że to był sen bez końca
Ale dlaczego naprawdę pchnąłem?

#

angielskie tłumaczenie IRmantics@YT



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...