Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 stycznia 2013

INFINITE H feat. Zion T - Without you/When you're not there 2013


INFINITE H feat. Zion T - Bez ciebie/Kiedy cię tu nie ma

Nawet kiedy cię tu nie ma, jestem sfrustrowany
Nawet kiedy nie mam czasu, ciągle czekam
Kiedy cię tu nie ma
Nawet kiedy jestem już dorosły
Jestem naiwny

Kiedy odprowadzam cię do domu
I spaceruję samotnie w nocy
Znowu się uśmiecham, czytając twoją wiadomość "Bezpiecznie wracaj do domu"
Ponieważ tak bardzo za tobą tęsknię
Za każdym razem, kiedy do ciebie dzwonię
Oczekiwanie na połączenie wydaje się być bardzo długie
Kiedy nie ma cię w miejscu, gdzie leżę, ponieważ jestem zmęczony
Kiedy nie mogę się z tobą spotkać w bardzo słoneczny dzień
Kiedy otwieram portfel i widzę wewnątrz twój uśmiech
Tak dużo o tobie myślę

Kiedy cię tu nie ma
Kiedy cię tu nie ma, tęsknię za tobą
Chcę cię spytać, czy też to czujesz
Ostatnio takie słowa są dla mnie najsmutniejsze
Chcę się z tobą spotkać, ale

#Kiedy cię tu nie ma (kiedy cię tu nie ma) x2
Kiedy cię tu nie ma (jestem bez ciebie)
Kiedy cię tu nie ma (kiedy cię tu nie ma) x2
Kiedy cię tu nie ma (jestem bez ciebie)

Kiedy cię tu nie ma
Sam oglądam telewizję
Kiedy cię tu nie ma
Nawet kiedy próbuję wybrać się na spacer
Czuję się jakoś samotnie
Tylko kiedy idę z tobą, czuję ulgę
Lód się łamie
Naprawdę jesteś taka miła
Ale o jej, ponieważ mogę się na chwilę od ciebie oddalić
Uważam na każdego swojego sms'a
Czuję jakbym stawał się głupcem
Kiedy cię tu nie ma

Dziecinko dziecinko powiedz mi
Dziecinko dziecinko wyszepcz mi
Dziecinko dziecinko jeśli czujesz tak samo jak ja
Chwyć moją rękę dziewczyno
Kiedy ma mnie nie ma przy tobie, tak tak jak wtedy, kiedy ciebie przy mnie
Dziecinko podnoszę głos
Dziewczyno, proszę pozwól mi być swoją miłością

#

Chcę cię czuć
Stajemy się silniejsi
Chcę cię słuchać
Bo tak bardzo cię kocham
Chcę cię czuć
Stajemy się silniejsi
Chcę słuchać twojego głosu
Piosenka, mój skarbie

Teraz, jeśli oglądam się za siebie
Mam wrażenie, że tam będziesz
Mam wrażenie jakby twoja urocza ręką była w mojej kieszeni
Poduszka, która ściskam zasypiając wydaje się być taka jak ty
Yeah, gdziekolwiek patrzę, mam wrażenie jakbym widział tylko ciebie

Czuję jakbyś miała przyjść i przytulić moje plecy
Kiedy słucham twojego głosu, mam wrażenie jakbym był z tobą
Kiedy jestem zmęczony, mam wrażenie jakbym słyszał jak wołasz moje imię

Kiedy cię tu nie ma x4

angielskie tłumaczenie emilie & hyejin@infinite updates

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...