Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 stycznia 2013

INFINITE H feat. Gaeko - Can't do it/I can't tell you


INFINITE H feat. Gaeko - Nie mogę tego zrobić/Nie mogę ci powiedzieć

Byliśmy słodcy, ty i ja
Jak ciepła wiosna
Zawsze byliśmy razem, tak jak nasze dłonie, za które zawsze się trzymamy na zdjęciach
Chciałem dla ciebie dobrze wyglądać, ponieważ byłaś taka śliczna
Szczerze mówiąc trochę przesadziłem
To było zbyt wiele
Dla ciebie zacisnąłem swoje gardło

Nawet kiedy moje oczy były czerwone od całonocnej pracy
Nigdy nie pokazywałem, że byłem zmęczony
Do tego stopnia cię lubiłem
Nie, naprawdę bardzo cię lubiłem
Byliśmy tacy uroczy
Wszystko czego potrzebowałem to ty
Ale trzepoczące serce wkrótce przestało
Jesteś zbyt wygodna

Nie mogę się skupić na twoich słowach
Czasami jestem nawet nimi zmęczony
Chcę ci dzisiaj powiedzieć
Odkochaliśmy się, przepraszam

#Chociaż o tym myślałem, żeby moje myśli się nie poplątały, to nie idzie zbyt dobrze
Nawet jeśli opuszczam posiłek i spotykam się z tobą z ogromnym sercem
Kiedy tylko zobaczę twoją twarz, po prostu nie mogę ci powiedzieć
Nie mogę ci powiedzieć

Ty i ja byliśmy gorący jak lato
Szybko posunęliśmy się do przodu, tak jak moje kroki, które właśnie kierują mnie do ciebie
Pobudzaliśmy do działania jak "Sen nocy letniej"
Kiedy byliśmy razem, dzień wydawał się krótki,wydawało się, że widziałem cię tylko przez krótki czas, ale minął dzień
Złożyliśmy wiele obietnic
Chciałem to czuć za każdym razem, twój dotyk
Czułem, jakbym znalazł drugą połowę siebie, której szukałem
Kiedy cię poznałem, miałem wrażenie, że to serce nigdy się nie zmieni

Byliśmy tacy gorący
Wszystko czego potrzebowałem to ty
Ale trzepoczące serce wkrótce przestało
Jesteś zbyt wygodna
Kiedy się spotykamy, nawet już ze sobą nie rozmawiamy
Chociaż wszystko robiliśmy
Chcę ci dzisiaj powiedzieć
Odkochaliśmy się, przepraszam

#

Dziecinko, spójrz mi w oczy
Możesz powiedzieć, że nie ma trzepoczących uczuć
Ty beze mnie i ja bez ciebie
Chociaż nie będzie łatwo stłumić
Jestem zmieszany

#

Do tej pory ciągle się o to martwiłem
Nie wiem czy to właściwe
Chociaż z trudnością podjąłem tą decyzję

Kiedy tylko zobaczę twoją twarz, po prostu nie mogę ci powiedzieć
Nie mogę ci powiedzieć

angielskie tłumaczenie hyejin@infinite updates



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...