Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 stycznia 2013

E2RE - Crappy love 2013 (King of dramas OST)


E2RE - G**niana miłość

Chociaż tak naprawdę nie znam miłości
Chociaż tak naprawdę nie znam ciebie
Moje serce wie, jaką jesteś osobą

Chociaż tylko się uśmiecham
Chociaż wyglądam spokojnie
Moje łzy wiedzą, że każdego dnia będę cię wylewać

Nawet jeśli oddam ci moje serce
I całą resztę czasu jest w porządku
Ale jeśli to nie ty, to nie jest w porządku

#Nawet jeśli tak naprawdę nie znasz miłości
Nawet jeśli tak naprawdę nie znasz mojego serca
Moje serce wie, jaką jesteś osobą

##Powód dla którego żyję i dlaczego oddycham
Wiesz, że to z twojego powodu?
Moje serce wie

Nawet jeśli miłość, w którą wierzyłam
Rozdarła moje serce, to się nie zmieni
Ta g**niana miłość

Łzy, które dla mnie wylałeś
Śmiech, który mi dałeś
To nie może być, to naprawdę nie może być, prawda?

#
##

Osoba, którą kochałam
Osoba, którą naprawdę kochałam
Czy naprawdę tak się rozstajemy?

Proszę, nie rozstawajmy się
Nie mówmy żegnaj
Wróć do mnie
Mogę być szczęśliwa jedynie, kiedy tutaj jesteś

Codziennie kocham cię na zabój
Kocham cię przez wszystkie dni mojego życia
Moje łzy wiedzą, jak bardzo cię kochałam

Moje serce wie
Jaką byłeś osobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...