Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 stycznia 2013

CB Blue - More than you 2013


CN Blue - Bardziej niż ty

Czas się zatrzymuję, kiedy widzę jak się uśmiechasz z tego powodu (z tego powodu)
Wyszeptałaś, że mnie kochasz, tak ciepło mnie tuląc
Jesteś dla mnie wszystkim, chociaż mnie zostawiłaś

#Mam o wiele więcej łez niż ty, chyba jestem smutniejszy
Tęsknię za tobą bardziej niż ty za mną, chyba nie mogę pozwolić ci odejść
Nikt nie wie czy wrócisz do mnie dzień, rok później
Chyba wciąż kocham cię jak głupiec
Nie udało mi się cię zapomnieć i zostawić
Bardziej niż ty

Gdybyśmy trochę dłużej byli razem i jeśli trochę bardziej byś się uśmiechała
Gdybyś bardziej obejmowała moją miłość i wyraziła to
Jesteś dla mnie wszystkim, chociaż mnie zostawiłaś

#

Nie jestem taki miły jak ty, więc muszę zostać teraz ukarany
Myślę, że żałuję, ponieważ nie traktowałem cię tak dobrze jak ty mnie
Proszę, bądź szczęśliwa tak bardzo jak ja płaczę i cierpię, to dla mnie wszystko
Ponieważ cię kocham, kocham cię i to w porządku jeśli tylko ty będziesz szczęśliwa
Bardziej niż ja

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...