Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 stycznia 2013

CN Blue - Man like me 2013


CN Blue - Mężczyzna taki jak ja

Powiedziałaś, że mnie lubisz i wstrząsnęłaś moim sercem
Dlaczego znowu i znowu je rozpraszasz
Powiedz to prosto, chcę usłyszeć, co myślisz
Och wiem wiem wiem powiedz mi teraz

(Przez twoje słowa) łamię się
Kiedy mnie widzisz, myślisz, że jestem żałosny
(Mówisz) po prostu mnie odepchnij, proszę
Zanim się w tobie zatopiłem

#Cóż ty ty to nie jest w porządku z taką jak ty dziewczyną
Ale ja ja facet taki jak ja jest głupi
Ty ty nie mogę opuścić takiej jak ty dziewczyny
Nienawidzę się, ale tęsknota pozostaje

##Powiedz powiedz powiedz mi teraz
Albo odejdź odejdź odejdź teraz
Proszę powiedz powiedz powiedz mi teraz
Albo odejdź odejdź odejdź teraz

Teraz ty i ja nie jesteśmy nawet przyjaciółmi
Dlaczego znowu i znowu, znowu i znowu to wleczemy
Niejasny związek, już mi się to nie podoba
Och teraz teraz teraz powiedz mi teraz

(Niezdarny) nie mogę się na tobie uwiesić
Nawet nie zacząłem
(Powiedz mi) dobrze to utnij, proszę
Zanim się w tobie zatopiłem

#
##

###Samotnie odczuwam ból
Nawet jeśli to się tak kończy, wszystko zostanie zapomniane, kiedy spotkam inną dziewczynę
Teraz będę za tym tęsknić
Nawet późno nocne telefony zostaną zapomniane z upływem czasu

Ty ty kocham taką jak ty dziewczynę
Ja facet taki jak ja jest głupi
Ty ty nie mogę wymazać takiej jak ty dziewczyny
Nienawidzę się, ale ciągle pragnę tylko ciebie

##
####

Kiedy upłynie czas, kiedy upłynie czas

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...