Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 20 stycznia 2013

Boyfriend - Mystery 2012


Boyfriend - Tajemnica

Gdzie byłaś?
Nie mogłem się z tobą skontaktować, więc się martwiłem
Martwię się o ciebie, jeśli coś złego ci się stanie
Czasami stajesz się bardzo nerwowa

Co jest z tobą nie tak? (powiedz mi)
Jaki masz powód? (masz coś przeciwko mnie?)
Wczoraj było pomiędzy nami całkiem w porządku
Co mam dla ciebie zrobić?

#Za wszelką cenę zachowujesz się tak wstrzemięźliwie (niespodziewanie)
Nie masz powodu (mówisz rzeczy, od których wrze mi krew)
Wciąż nie rozumiem twojego myślenia, płaczę i płaczę

##Nie graj w przyciąganie i odpychanie tak na wszelki wypadek
Jeszcze mnie nie znasz (co w tym takiego wyjątkowego?)
Nie ma nikogo oprócz ciebie w moim sercu
Nie trać energii na coś, co nie jest ważne
Dlaczego mi nie ufasz? Płaczę i płaczę

###Już nie potrzebuję tutaj tego (mam dość)
Chcę tylko twojej miłości (mam dość)
Mam się dobrze, kto dba o to co jest naokoło?
Nie potrzebuję nic oprócz ciebie, pragnę tylko twojej miłości
Dlaczego mi nie ufasz? Płaczę i płaczę

Postawię siebie w twojej pozycji 
Udajesz, że tak nie jest, ale pewnie jest ci ciężko
Nie wiem dlaczego, nic nie można zyskać, robiąc to

Co z tobą nie tak (powiedz mi)
Jaki masz powód? (masz coś przeciwko mnie?)
Rzucasz mi niemiłe spojrzenia, a potem śmiejesz się jakby wszystko było w porządku

#
##

Jeśli chcesz, będę dawał ci wszystko przez 365 dni, 7 dni w tygodniu
(Wszystko ci oddam) bez wątpliwości wszytko ci oddam
Czym jest "przyciąganie i odpychanie"? To moja strata
Powiedziałaś, że jest ci przykro, ale już za późno
Nie chcę słuchać twoich głupot
Po prostu idźmy drogą do wieczności, którą wiedzie nas nasz umysł

##
###

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...