Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 20 stycznia 2013

Boyfriend (Hyunseung solo) - Trippin' 2012

Boyfriend - Potykać się

Dlaczego do diabła wiejesz gorąco i chłodno?
Dlaczego ciągle mnie przyciągasz i odpychasz?

Czy uwodzenie mnie i oszukiwanie mnie żałośnie sprawia, że dobrze się czujesz?
Kiedy tylko dzwoni mój telefon, nie mogę pozbyć się tęsknoty za tobą

Mogę zapomnieć o fakcie, że to ty to zaczęłaś
Naprawdę nie wiem, co jest w twojej głowie

#Dlaczego do diabła jesteś niestała?
Mój umysł jest w huśtawce
Dlaczego mnie przyciągasz i odpychasz?
Zaczynam być tobą zmęczony

Co jest w twojej głowie?
Żegnaj, nigdy mnie nie kochaj, nie
Nie tego pragnąłem
Żegnaj, teraz cię opuszczę

Po prostu otwarcie powiedz mi, co nie było mnie niegodne
Czy to źle, że się zmieniłem, aby się do ciebie dopasować?

Pewnie nie pamiętam, że to ty pierwsza do mnie podeszłaś
Nie mogę zrozumieć kiedy żartujesz i kiedy jesteś poważna

#

To takie oczywiste, że tylko ja będę cierpiał
Po prostu teraz mnie uwolnij, żebym mógł się ciebie pozbyć

Nie wiem, dlaczego nie mogę cię stracić
Cóż, nie rozumiem
Dlaczego ciągle mnie przyciągasz i odpychasz?
Zaczynam być tobą zmęczony

Dlaczego do diabła wiejesz gorąco i chłodno?

Jesteś dla mnie tylko bólem
Jedyne co zostało to smutek pogrążony w moim sercu

Dlaczego ciągle mnie przyciągasz i odpychasz?

Nie masz tego dość? Cokolwiek mówisz
Teraz cię zostawię, pójdę swoją drogą

Nie wiem, czego chciałeś
Żegnaj, nigdy mnie nie kochaj, nie
Ale nie tego pragnąłem
Żegnaj, teraz cię opuszczę

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...