Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Baechigi feat. Ailee - Shower of tears 2013


Baechigi feat. Ailee - Deszcz łez

#Widziałam to w twoich oczach, moje wzbierające smutne łzy
One wciąż wypełniają moje serce i bez końca spływają po moich policzkach

To takie strasznie smutne, nawet mój wymuszony uśmiech wygląda łzawo
Moje błyszczące oczy odbijają mój blady wygląd, to wygląda tak żałośnie
Staję się obojętna, zatykają mnie łzy zaczynając od gardła, mam wrażenie, że jeśli mnie szturchniesz to wyleją się łzy
Ponieważ znam siebie, jestem tylko płaczącą do niczego osobą, która żałuje, że cię nie złapała
Lamentuję, dlaczego nie mogłam być dla ciebie lepszą osobą?
Obwiniam siebie, dlaczego muszę tylko patrzeć jak mnie opuszczasz?
Powinnam na końcu wiedzieć, że twoje samolubne serce pragnęło innego poruszenia
Chociaż płaczę, jem, więc pewnie wciąż pragnę żyć

#

Chcę się uśmiechać, jakby nic się nie stało, ale trzymają się mnie obejmujące wspomnienia
Czy te łzy płyną też z twoich oczu?

Na początku to była kropla za kroplą, ale potem przez chwilę zaczęło się rozlewać
Ponieważ wiem, że kompletnie nic nie mam, lamentuję, ponieważ nawet nie mogę być smutna
Próbuję na siłę strząsnąć twoją obecność, która wciąż pozostaje, chociaż moje wnętrze płonie
Byłam biedną dziewczyną do punktu, w którym musiałeś mnie chłodno opuścić
Nawet proszenie mnie, żeby poczekać, wyczerpuje mnie, słowa bez obietnicy
Nie mam pewności siebie, żeby dłużej cię do siebie przywiązywać, już nie mogę dawać wykrętnych wymówek
Nie mogłam już tego ukryć i po prostu pokazałam mój wybrakowany wizerunek
Próbuję swoimi łzami zmyć mój okropny dobry do niczego i brudny wizerunek

#

Zostaw mnie, które tylko wylewam niewinne łzy
Pozwól mi odejść w miejsce, które nie jest twoim objęciem
Moje serce boli, z powodu uwięzienia we wspomnieniach przeszłości i żalu

Żałośnie wyłączam światła i naciągam na głowę koc
Ukrywam twarz w poduszce i wylewam deszcz, deszcz łez

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...