Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 stycznia 2013

AFRODINO - Chameleon 2012


AFRODINO - Kameleon

#Jestem mężczyzną jak kameleon
Tło, w które się zmieniam to ty
Jestem takim mężczyzną
Jestem mężczyzną jak kameleon
Zmieniam się nawet na twoje jedno słowo
Jestem takim mężczyzną

Do kiedy będę widział twoje o czy i słyszał twój szorstki ton
To daje tylko zimne uczucie
Myślę, że mój umysł odpłynął
Nie ważne co mówię, nie wierzysz mi
Po prostu bez słowa, twój umysł został oszukany
Znak w naszej ciemnej i ponurej chmurze burzowej
To dusi, jakby było zamaskowane
Co do cholery jest nie tak?

Zmieniłaś się, ta miłość się ochłodziła
Po prostu popatrz na mnie jak wcześniej, nie wiesz jak [to zrobić]
Co do cholery jest inne
Widzisz, że moja twarz jest nienaruszona
Dlaczego tak łamiesz moje serce?
Jest wypchane, ale moje nigdy się nie zmieniło
Zaufaj mi teraz, potrzebuję, żebyś to zrobiła
Chcę, żeby zmniejszyła się nasza powiększająca się odległość

Jestem mężczyzną jak kameleon
Tło, w które się zmieniam to ty
Kolor, który przybieram to ty
Jestem mężczyzną jak kameleon
Zmieniam się nawet na twoje jedno słowo
Twój zimny głos sprawia, że płaczę

Yeah, jestem mężczyzną jak kameleon
Tło, do którego się dopasowuję to ty
Moja fałszywa twarz zawsze wyraża ciebie, jak odbicie w lustrze
W twoich wątpiących słowach "Teraz jestem zmęczona, naprawdę"
Właściwie, to nie znam swojego zdania
Czasami jestem zdezorientowany i wtedy to się zmienia
To co się zmieni to mój kolor
Zatrzymaj teraz swoje słowa, chcę słyszeć
Jak ściśnięty oddech, moje serce się zamyka

Zmieniłaś się, ta miłość się ochłodziła
Po prostu popatrz na mnie jak wcześniej, nie wiesz jak [to zrobić]
Moje oczy będą zawsze patrzeć tylko na ciebie
Dlaczego patrzysz na moją twarz jak na coś, czego już więcej nie zobaczysz?
Co do cholery zrobiłem źle?
Dlaczego mówisz tak łatwo?
Nie mam nic ważniejszego od moich uczuć

Nie złość się i uśmiechnij się
Ja też się uśmiechnę
Przypominasz nawet oczy, które widzisz
Tylko teraz całkowicie mi uwierz
Moje serce się nie zmieniło
Jestem mężczyzną jak kameleon
Ale bez ciebie nie mam żadnego koloru

# x2

angielskie tłumaczenie 수진 임@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...