Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 28 stycznia 2013

4men - Hello it's me 2013


4men - Witaj, to ja

Witaj, to ja, jak się masz? Ostatnio jest już zimno, prawda?
Ostatnio jest naprawdę zimno, więc uważaj na mróz
Kładę się do snu, ale za dużo o tobie myślę
Więc kręcę się i przewracam i znowu płyną łzy

#Kiedy szedłem, doszedłem do wyjścia numer 4 na stacji Shincheon
Kiedy otworzyłem oczy, doszedłem do skrzyżowania przed twoim domem
Miejsce, w którym byłaś, miejsce, gdzie byliśmy
Czasami kiedy idę bezmyślnie, idę drogą na spotkanie z tobą
To wciąż ty, wciąż cię kocham

Też to widziałaś, prawda? W wiadomościach - jest zbyt niebezpiecznie w nocy
Martwię się o ciebie i czasami idę przed twój dom

#

Ciepło się ubieraj, zamykaj drzwi i bądź ostrożna jadąc taksówką
Nie siedź tylko w domu, wychodź do kina i miej się dobrze

Zwłaszcza dzisiaj nagle o tobie myślę
Zwłaszcza dzisiaj szalenie za tobą tęsknię
Więc tylko narzuciłem jakieś ubrania i wybiegłem
Patrzę na twój ciemny pokój i sam cię witam
Witaj, to ja, jak się masz moja ukochana, witaj
Witaj, to ja, jak się masz moja ukochana, witaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...