Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 stycznia 2013

2YOON feat. Kikaflo - SseSseSse 2013


2YOON feat. Kikaflo - SseSseSse

Tym razem powiem szczerze
Jeszcze kilka godzin temu byliśmy gorący i potem szybko ostygliśmy
I jakbyśmy nigdy więcej nie chcieli siebie widzieć
Nienawidziliśmy się, ale potem
Mówisz, że mnie kochasz i ci przykro
Ciągle płaczemy i uśmiechamy się przez telefon całą noc
Kiedy myślę, wtedy bardzo dobrze się pomiędzy nami układa
Ale to, co poszło źle
W związku, który był taki słodki
Ostatnio czasami myślę coś innego

#Nie, jak początkujący ty
Ty, do chwili, kiedy widziałeś tylko mnie
Ciepłe oczy
Bezwiednie na nie czekałam

##Nie udawaj, że nic nie wiesz, twoja twarz [wszystko] mi mówi
Co mogę teraz zrobić, co powinniśmy teraz zrobić
Zanim mój umysł, które był pijany twoimi wzruszeniem
Ty, nie udawaj, że to nieprawda, twoje oczy [wszystko] mi mówią
Wróć do mnie, do chwili, kiedy kochaliśmy
Powiedz mi z uśmiechem, wyszepcz swoje serce

###Ty i ja sesese z tobą
Nasza dwójka sesese z tobą
W uszach mówię mówię mówię kocham cię dziecinko
Sesese z tobą

Ostatnio jest mi przykro, że rzadko mówię kocham cię
Nudzisz się, kiedy jesteśmy razem
Rzadko zdarza się, że odprowadzam cię do domu
Denerwujesz się, złościsz i irytujesz
Nie mogłem cię mocno przytulić
I powiedziałaś dajmy sobie trochę czasu
Pewnie powodem jest, że często się  kłócimy
To ponieważ się zmieniłem, nie tak jak na początku

#
##

Nienawidziłem cię tak bardzo jak cię kochałem
I szukałem cię tak bardzo jak cię nienawidziłem
Wiem, że przeze mnie cierpiałaś
Przepraszam, jeśli ci to nie przeszkadza, to teraz wrócę

##
###

angielskie tłumaczenie Chris@4-minute



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...