Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 28 grudnia 2012

Yesung - Blind for/in love 2012 (King of dramas OST)


Yesung - Ślepy w miłości

#Ponieważ jestem ślepy, widzę tylko ciebie
Ponieważ moje serce jest zamarznięte, tulę cię
Kiedy moje drżące usta dotykają twoich uszu
Mówię słowa, o których śniłem, odkąd cię spotkałem, kocham cię

Słowa, które błąkały się na moich ustach
Słowa, które tysiące razy zapamiętywałem
Słowa, które moje serce ciągle każe mi powiedzieć

Ponieważ coraz bardziej rośniesz wewnątrz mnie
To były słowa, które powstrzymały mnie przed oddychaniem
Słowa, które uniosły się na moich ustach
Słowa, które chciałem ci powiedzieć na twoich ustach

#

Słowa, które spadają jak łzy niepowstrzymanej miłości
Słowa, które unoszą się w moim sercu
Słowa, które sprawiają, że moje serce chce wybuchnąć

#

Chcę żyć tylko przy tobie
Ponieważ pragnę tylko ciebie

Ponieważ jestem ślepy w miłości, widzę tylko ciebie
Ponieważ moje serce się roztopiło, tylko łzy płyną
Kiedy moje drżące usta dotykają twoich ust
Zawsze będę tulił cię  ramionach i mówił kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...