Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 28 grudnia 2012

Lee Hyun - Engraved in my heart 2012 (King of dramas OST)


Lee Hyun - Wyryte w moim sercu

Osoba, która jest wyryta w moim sercu jak szkarłatna litera
Stałaś się gwiazdą, więc tylko patrzę w niebo

Moja wola życia była z twojego powodu
Ale fakt, że nie ma cię przy mnie
Nie mogę w to uwierzyć

Chyba stałem się tak słaby, bo nie mogłem cię widzieć
Chociaż obiecuję sobie zapomnieć ciebie
Nie mogę przetrwać nawet jednego dnia

Osoba, której nie mogę zapomnieć, och moja miłości, wróć
Tęsknię za tobą, tęsknię za tymi chwilami

#Jesteś wyryta w moim sercu, więc nie mogę cię wymazać
Więc tylko codziennie cię obejmuję, codziennie po prostu to w sobie trzymam, duszę to w sobie
Jeśli moje serce boli, to wtedy tylko ciągle tak boli
Wytrzymuje to, ponieważ jesteś osobą, której nie mogę wymazać

Kocham cię, zawsze być z tobą
Więc dziecinko tęsknię za tobą
Ponieważ jesteś osobą, której nie mogę wymazać

Moje kochanie, dopiero co wczoraj się do mnie uśmiechałaś
Czy twoje serce ochłodziło się jak zimna kawa?
Osoba, która doprowadziła mnie do płaczu, naprawdę mnie zostawiasz?
Tęsknię za tobą, tęsknię za tymi chwilami

#

W środku cię wołam
W moim sercu cię wołam
Po prostu to wytrzymuję, moja miłości

Jesteś wyryta w moim sercu, więc nie mogę cię wymazać
Więc tylko codziennie cię obejmuję, zduszając tęsknotę za tobą
Jeśli moje serce boli, to wtedy tylko ciągle tak boli
Wytrzymuje to, ponieważ jesteś osobą, której nie mogę wymazać


Kocham cię, zawsze być z tobą
Więc dziecinko tęsknię za tobą

Ponieważ jesteś osobą, której nie mogę wymazać

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...