Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 grudnia 2012

Xia Junsu - Thank u for 2012


Xia Junsu - Dziękuję za

Dzisiaj, cały świat migocze białym śniegiem
Dzień za dniem, z poruszonym sercem czekałem na pierwszy śnieg
Jesteś najcenniejszym pocałunkiem zesłanym z nieba
Jesteś moją białą gwiazdą, która jest cenniejsza niż ja

Otworzyłem oczy, słysząc wcześnie rano dźwięk dzwonów
Cały dzień czekałem z rub dub rub dub galopującym sercem
Każda uliczka, którą mijam, idąc do ciebie
Nasze kochające wspomnienia są na nich wyryte

Na szczycie cicho zbierającego się śniegu
Stąpam tam i z powrotem, zwiększając liczbę śladów stóp i sprawiając, że moje serce nawet szybciej galopuje
Dzień, o którym śniłem w końcu dla mnie nadszedł

Trzymamy się za ręce, idziemy tą ulicą, patrząc się na siebie
Uśmiechamy się, a te ulicę są zabarwione mijającymi wspomnieniami
Chociaż zawsze przy mnie byłaś, nigdy nie potrafiłem pokazać ci swojego serca
Ale dzisiaj, chcę ci powiedzieć, że cię kocham

Pod lampą uliczną, która ciepło nas oświetla
Lśnisz wyraźnie jak kryształ
Twoja mała dłoń w mojej kieszeni, twoje zaczerwienione policzki
Jesteś po prostu taka rozkoszna dziecinko

Dźwięk piosenki wypełnia białe ulice
Dzwoni pośród przechodzących ludzi i sprawia, że dzisiaj wieczorem się uśmiechają
Przyjdź w moje ramiona, mówiąc, że jeśli ze mną, to wszędzie pójdziesz

Trzymamy się za ręce, idziemy tą ulicą, patrząc się na siebie
Uśmiechamy się, a te ulicę są zabarwione mijającymi wspomnieniami
Twój jasny uśmiech jest jak uśmiech dziecka
Zawsze cię ochronię

Trzymamy się za ręce, idziemy tą ulicą, patrząc się na siebie
Uśmiechamy się, a te ulicę są zabarwione mijającymi wspomnieniami
Czasami to może być męczące i straszne, ale nie zapomnij
Zawsze tu jestem, tak jak dzisiaj
Zawsze przy twoim boku

To piosenka dla ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...