Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 grudnia 2012

Ok Ju Hyun - Now and forever 2012 (Time slip dr. Jin OST)


Ok Ju Hyun - Teraz i zawsze

To była miłość, to było jak sen
Boję się, że możesz zniknąć

Upadłeś jak deszcz kwiatów i przemoczyłeś moje serc
Już nigdy więcej nie będzie osoby takiej jak ty

#Moja miłość nie jest wystarczająca, nawet jeśli dam ci wszystko na świecie
Przepraszam, wybacz mi za bycie taką niegodną

Śmiem cię objąć, moje do niczego serce
Kocham cię, tęsknię za tobą
Moja miłość, która sprawiła, że oddycham

Ponieważ jestem zmęczona tęsknotą, ponieważ nie mogę już tego znieść
Narysuję twoją twarz na szczycie tej dalekiej góry

Wiał w wietrze, bił w moim sercu
To był twój oddech i twój zapach - myślę o nich

#
Śmiem cię objąć, moje do niczego serce
Kocham cię, tęsknię za tobą
Moja cenna osoba

Jak mogę dostarczyć to gorliwe serce?
Drogie niebiosa, proszę wyślijcie mnie na dół do tej osoby

Nawet jeśli upłynie czas, będę cię kochać
Pamiętaj mnie, nie zapomnij mnie, która patrzę tylko na ciebie

Jeśli śmiem mieć na coś nadzieję, nawet w następnym świecie
Będę czekać na ciebie, żebyś przyszedł do mnie jak przeznaczenie
Moja miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...