Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 18 grudnia 2012

Phantom - Hole in your face 2011


Phantom - Dziura w twojej twarzy

#Słuchasz? Tęsknię za tobą i ja tak bardzo, ale
Dlaczego ciągle się oddalasz? Znowu się dzielę
Twoja twarz musi być przebijana, pewnie pojawia się dziura
Ponieważ cały dzień patrzę na twoje zdjęcie dziecinko
Twoja twarz musi być przebijana, pewnie pojawia się dziura
W końcu patrzę na ciebie, to ciągle ty dziecinko

Codziennie gapię się tylko na twoje zdjęcie
Do punktu, kiedy może pojawić się dziura
Wciąż cię nienawidzę - nie możesz okazać najmniejszego zainteresowania?
Mojemu odmienionemu życiu? Czy to ja będący też samolubny?
Spójrz na mnie proszę, moje serce kruszy się
Nie, moje serce się przebija

#

To będzie długi czas dziecinko
Jesień, zima i wiosna znowu odkąd patrzę tylko na ciebie
Nie wiem co robić
Proszę, odbierz telefon - nie każ mi zniknąć

To nie jest łatwe być przylepą
Moje serce to jątrząca się rana, krwawi
Proszę, nie rób tego - to nie jest jeszcze czas, żeby zrywać
Myślałem, że wszystko sobie uświadomimy, jeśli będziemy zakochani

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...