Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 12 grudnia 2012

JooYoung - From me to you 2012


JooYoung - Ode mnie dla ciebie

Słysząc moje wahające się słowa
Zaczęłaś szybko iść
Twoje imię tak bardzo się oddaliło
Że nie mogę nawet oddychać
Nie mówię, że jestem smutny
Po prostu nie chcę torturować dobrych wspomnień
Jeśli, może, przypadkiem
Jakoś na ciebie wpadnę
Teraz mogę ci powiedzieć, że nie mogę pozwolić ci odejść

#Nie chcę żyć bez ciebie
Dziewczyno jesteś moją miłością
Pokochasz mnie?
Czym byłem dla ciebie?
Nie chcę żyć bez ciebie
Dziewczyno jesteś moją miłością
Znowu mnie pokochasz?
Jeśli tak dobrze mnie znałaś
Jak mogłaś tak łatwo pozwolić mi odejść?

Jesteśmy milczący, ale głęboko wewnątrz naszych serc
Jest jasne, że wniknął ból
Jeśli, może, przypadkiem
Jakoś na ciebie wpadnę
Teraz mogę ci powiedzieć, że nie mogę pozwolić ci odejść

#

Chciałem tylko zapytać, nawet jeśli nic nie powiedz
Nawet jeśli nie ma żadnego uczucia

Nie chcę żyć bez ciebie
Dziewczyno jesteś moją miłością
Pokochasz mnie?
Czym byłem dla ciebie?
(Jesteś jedyną, którą widzę)
Nie chcę żyć bez ciebie
Dziewczyno jesteś moją miłością
Znowu mnie pokochasz?
Czym byłem dla ciebie?
Jeśli tak dobrze mnie znałaś
Jak mogłaś tak łatwo pozwolić mi odejść?

Kochaj mnie, nie chcę żyć bez ciebie x4

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...