Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 8 grudnia 2012

C-COWN - Good night 2012


C-CLOWN - Dobranoc

Dobranoc dobranoc dobranoc
Dobranoc moja miłości
Dobranoc dobranoc dobranoc
Dobranoc moja miłości, moja miłości
Moja miłości, moja miłości, moja miłości

Idę właśnie do ciebie, tylko jeszcze chwilę poczekaj
Chcę ci coś powiedzieć, nigdzie nie odchodź na końcu tej nocy

Ty i ja, nasz wyjątkowe światło obejmuje mnie
Ty jesteś tutaj tutaj w tym pokoju
Pragnę cię

#Noc, której nie potrafię wyjaśnić słowami
Księżyc tańczy lekkimi krokami
I minął mnie głaskający mnie wiatr
I gwiazdy sprawiają, że lśnię
Sprawiają, że nawet bardziej nawet bardziej drżę

##Dobranoc dobranoc dobranoc
Dobranoc moja miłości
Dobranoc dobranoc dobranoc
Dobranoc moja miłości

To uczucie jest jak chodzenie ponad chmurami
Czuję jakbym wciąż drżał, takie miłe uczucie

Nie wydawaj żadnego dźwięku, szsz! Spojrzenie w oczach nas obojga, którzy
Nie potrzebujemy nikogo innego przykryci przez piękną noc
Weź moją dłoń dziewczyno, czujesz tą chwilę? Och och dziecinko czy ty
Też to czujesz, teraz podejdź trochę bliżej, bądź teraz ze mną
Zamknij oczy i oprzyj się o mnie dziecinko tylko dla ciebie stanę się jedynie dzisiaj twoim łóżkiem

Nie ma światła w tym pokoju, nie ma światła
Po prostu dobrze to jest odpowiedź na ten nastrój
Postaram się, dam z siebie wszystko, więc nie staniesz się senna
Całą noc, nie chcę spać całą noc, żeby z tobą tańczyć
Dopóki nie skończy się noc, chcę być przy tobie, tylko twój
Bądź jedynym powodem, na który kiedykolwiek wpadniesz, teraz spójrz w górę
Kochanie mam dla ciebie niespodziankę

#

Dopóki nie minie ta noc, nie opuszczaj mnie, jeśli cię tutaj nie ma
Jestem tylko clownem bez sceny och och nawiedzasz mnie, kiedy tylko śnię
Kiedy tylko patrzę w twoje oczy, jestem zawstydzony, drżę, czy taki ja powinien cię poznać?
Jej już nie wiem, po prostu śpijmy dzisiaj wieczorem, dobranoc
Mam nadzieję, że będziesz miała słodkie sny, lekkie śnienie sprawi, że twoje sny będą jasno świeciły

W tą noc tylko staje się głębsze
Mam nadzieję, że nasz czas tylko się zatrzyma

Wciąż nie chcę tak zasnąć
Tylko przez chwilę chcę być z tobą

Ty i ja, nasza wyjątkowość jakby mnie obejmowała
W tym pokoju, jesteś tutaj tutaj tutaj
Pragnę cię

#
##

To uczucie jest jak chodzenie ponad chmurami
Czuję jakbym wciąż drżał, takie miłe uczucie

angielskie tłumaczenie namtroll



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...