Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 8 grudnia 2012

C-CLOWN - In th car 2012


C-CLOWN - W samochodzie

#Nic nie mogliśmy powiedzieć
I tylko myśleliśmy o nadchodzącym rozstaniu
Wiedzieliśmy, ale nie mogliśmy nic powiedzieć
I bardziej się oddaliliśmy
Tylko nas dwoje, w samochodzie

Kochaliśmy się
Nie mogliśmy bez siebie żyć
Wtedy, byliśmy naprawdę szczęśliwi jak w scenie w z filmu

Tak kochaliśmy i nawet w naszych małych kłótniach
Wierzyliśmy, że będzie dobrze i uśmiechaliśmy i radziliśmy sobie z tym

Jakby zatrzymał się czas, tylko tutaj siedzimy
Tylko nas dwoje - nic nie mówisz i
Oddalamy się
Co się stało? Nie ma dramatu, nie ma miłości
Nasze serca się wahają dziecinko
(Nasze szczęśliwe chwile przechodząc przez moją głowę dziewczyną)
Więc nie zapomnij nas z przeszłości
Ponieważ więź, którą mieliśmy
Już nie jest taka sama

#

Myślę o tym i tamtym
Patrzę w lustro
Niezręcznie, z odwróconymi plecami patrzę na telefon

Na wypadek gdybyś miała otworzyć drzwi i wyjść
Ostrożnie czytałem twoją twarz i zacząłem mówić

(Przepraszam, ale mam coś do powiedzenia)
W końcu po prostu to wypluwam - słowa, które przyłapały moją dumę
Rozważałem setki razy czy powinienem pierwszy to powiedzieć
Patrzysz na mnie oczami, które wydają się, że wiedzą, ale nie wiedzą
I zaczęłaś ciężko oddychać - jak przestraszona
To jest prawdziwe - ta sytuacja jest prawdziwa
Nie wierzę w to - nie mogę już tego cofnąć dziewczyno
Termin przydatności miłości to 180 dni
Po tym czasie mam cię dość

#

x2
Co teraz z nami zrobić?
Też nie wiem, nie wiem co robić
Tracę głowę

Pomiędzy nami powstało wiele pęknięć
Już nigdy nie będziemy widzieć starych nas

Kochałem cię
Naprawdę cię kochałem
Ale teraz chcę cię zapomnieć

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...