Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 8 grudnia 2012

C-CLOWN - Solo 2012


C-CLOWN - Solo

Nic nie mogłem powiedzieć i tylko stałem nieruchomo
Płakałem przez długi czas i potem otworzyłem usta
Tylko daj mi jeszcze jedną szansę
Chciałem zatrzymać cię tymi słowami

Nie znając powodu, stałem przed tobą
I po pokłóceniu się z tobą jak głupiec
Opuściłaś mnie i zostałem sam
Przed twoim domem

#Teraz jestem solo (solo) może jestem solo (solo)
Nigdy nie chcę spotkać takiej osoby jak ty
Chciałem zerwać
##Teraz jestem solo (solo) może jestem solo
(Przepraszam, żegnaj)
Nie lubię cię, nie lubię cię
Witaj, żegnaj, solo

Dziecinko, pragnę
Byłaś kobietą, której pragnąłem
Byłaś jak pachnące perfumy
Nie mogę zapomnieć - jak szalony
Nasz związek spłynął po rzece
I nigdy nie wróci - znowu przewijanie
Przepraszam, byłem w błędzie
Zniknę sprzed twoich oczu

Pewnie nienawidziłaś mnie, bo tak wiele mi brakowało
Próbuję zrozumieć, ale to nie jest takie łatwe
Nie uśmiechasz się i tylko dajesz mi krótkie odpowiedzi

#
##

Koniec, to koniec, ty i ja pomiędzy nami teraz jest skończone
Miłość się skończyła, to koniec, nie ma dzisiaj kochanki

Wiem, że naprawdę nawaliłem, ale
Nie stój tam tylko i unikasz moich łez
Naprawdę jesteś osobą, którą kochałem?
Tak naprawdę nie zrywamy
Nie kończ tego tak pusto

#

Nigdy nie pojedziemy razem na wycieczki
Nie zaśpiewamy też nigdy razem tej piosenki
Moje serce czuje pustkę (wciąż czuję się sam, taki samotny)
Teraz jestem sam i samotny
Moja samotność, rozpaliła i zmęczyła ciało
Czy teraz wraca do stanu wcześniejszego - solo solo solo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...