Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 8 grudnia 2012

C-Clown - Destiny 2012


C-CLOWN - Przeznaczenie 

Wiem, że to jest złe, ale nigdy nie wiedziałem, że skończymy tak jak teraz
Kto zgadłby, że cię zobaczę, dokładnie tam, przede mną
Wiem, że nie ma żadnej wymówki dla tej dziewczyny, więc to chyba było przeznaczenie

W chwili, kiedy wyszedłem z domu, coś było nie tak
Mój styl i moje włosy, które zazwyczaj świetnie się układają, dzisiaj nie wyglądają dobrze

Od stóp do głów, wszystko jest złe
Czuję się dziwnie, jestem zdenerwowany, co to jest?

Dzisiaj coś jest nie tak
Moja głowa dzisiaj trochę się kiwa
Nie łapię tego, dlaczego moje serce bije i przeszywa mnie dwa razy szybciej?
Zazwyczaj się nie pocę, ale dzisiaj wycieram pot (widziałem coś innego?)
Nie, to nie możesz być ty - wyglądało na to, że to ty, więc chciałem zniknąć - och proszę
Dyskretnie cię minąłem, ale w naszym związku po prostu nie mogę tego zrobić - to przeznaczenie

#To było przeznaczenie
Dlaczego teraz ze wszystkich chwil?
Kiedy inna dziewczyna, nie ty, stoi przy moim boku?
To było przeznaczenie
Dlaczego dzisiaj ze wszystkich chwil?
Wiedziałem, że coś było dzisiaj nie tak

x2
##Och och och och
Przeznaczenie

Och och och och
Przeznaczenie

Po prostu w miejscu się zatrzymałem (zamarłem w chwili, w której cię zobaczyłem)
Nic nie mogłem powiedzieć (moje usta się nie ruszały)

Mam nadzieję, że ta chwila minie
Chcę wrócić do czasu zanim cię spotkałem


Nie wiem, co sobie myślałem
Ta sytuacja stała się niekomfortowa
Wydaje się, że to wszystko zostało zaplanowane, ustalona rzeczywistość
Nie planowałem tego, ale zostałem złapany
Teraz jestem zagubiony, chcę to wszystko zmienić
Jak mogę z daleka cię dosięgnąć
Teraz błagam cię, która się odwróciłaś, ale
Kiedy twoje serce zacznie spadać, spada bez końca jak domino

#
##

Przysięgam pod światłem księżyca
Nigdy więcej tego nie zrobię

Przepraszam, mam tylko ciebie

(Jestem na kolanach, dziecinko posłuchaj mnie
Nie żadna inna dziewczyna, ale ty jesteś dla mnie jedyna)

Przepraszam przepraszam przepraszam x4
Tak tak przepraszam przepraszam przepraszam

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...