Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 6 grudnia 2012

Brave Guys - Farther away 2012

Grupa, którą od razu powinni rozpoznać wielbiciele Gag Concert'u :)


Brave Guys - Coraz dalej

#Coraz bardziej się oddalasz, nawet bardziej
Bolesne wspomnienia, smutek, odchodzą
Blokują cię, jestem dla ciebie wymagająca dla ciebie
Ale teraz moje serce cię odpycha i próbuje cię zapomnieć dziecinko

Hej, przestań o mnie mówić, wcale nie jestem ciekawy
Przyszedłem tutaj pierwszy raz od dłuższego czasu, żeby się z tobą napić
Ale dlaczego tak dużo o niej mówisz?
Minęły wieki od kiedy w ogóle pamiętałem jej numer
To nie kłamstwo, już nawet o niej nie myślę
Czy muszę udawać, że jestem smutny i płaczę?
Nie musisz mi mówić, że wpadłeś na nią na ulicy
Nie musisz mnie pocieszać, mówiąc, że jest wiele ryb w morzu

Ty, który byłeś w moim sercu, coraz bardziej się oddalasz
Nawet moje uczucia, które cię kochały

#

Nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie coraz dalej dziecinko x2

Wracając do domu autobusem, opieram się o okno i prawie udało mi się złamać rekord w Anipang*
Potem dostaję telefon "Ugh, słucham?" byłem poirytowany, kiedy odebrałem
Słyszę znajomy głos (Oppa**, to ja) pierwszy raz od jakiegoś czasu
Co mówię? Chcę się tylko rozłączyć
Poczekaj, jak ona miała na imię?
To jest 200% prawda, teraz jesteśmy obcymi


Ty, który byłeś w moim sercu, coraz bardziej się oddalasz
Nawet moje uczucia, które cię kochały

#

Może uśmiecham się, żeby oszukać samego siebie
Dlaczego płyną łzy?
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą

#

Nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie coraz dalej dziecinko x2


*niezwykle popularna w Korei gra na komórkę, więcej tutaj
**wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...