Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 grudnia 2012

B1A4 feat. Suzy - I won't do bad things 2012


B1A4 feat. Suzy - Nie będę robił złych rzeczy

Jak możesz mi to robić?
Po tym jak sprawiłeś, że wyglądam jak kompletna idiotka.
Co? Co teraz mówisz?
Już nie mogę ci wierzyć.
Teraz już nie mogę ci ufać!
Ty dupku

Wróciły mi zmysły dopiero, kiedy dostałem w twarz
Nauczyłem się raniących uczuć niedojrzałej miłości
Plecy mojej dziewczyny, których nie mogę zatrzymać
Ona odchodzi... moja dziewczyna odchodzi

#Ona odwraca się i tak mnie zostawia
Ona po prostu odchodzi, szuka nowej miłości
Proszę, nie odchodź
Nie odchodź, nie odchodź

##Nie będę robił złych rzeczy (nie będę robił innych rzeczy)
Nie będę zdradzał (nigdy tego nie zrobię)
Patrzę na ciebie
Proszę, kochaj mnie

###Pójdziemy na randkę? (Proszę, raz się uśmiechnij)
Jeśli jesteś zła, proszę nie bądź
Ta piosenka, ta piosenka, której teraz słuchasz
Proszę, pamiętaj ją

Nie będę robił złych rzeczy
Nie będę robił innych rzeczy
Zbyt późno sobie uświadomiłem
Wszystkie pory roku wydają się być zimą
To noc bez księżyca
Moje życie bez ciebie
Wydaje się być piekłem

Dzisiaj znowu jestem oszołomiony moimi wspomnieniami (znowu na ciebie czekam)
Upadam poniżej tej nocy (znowu cię pragnę)

#
##
###

Jak czas staje się dłuższy
Moja obawa tylko rośnie
Nie zachowuj się tak
Proszę, możesz odebrać telefon
Jest wciąż wiele rzeczy, których ci nie powiedziałem
Bardzo cierpię

##
###

angielskie tłumaczenie hyejin@b1a4trans




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...