Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 24 listopada 2012

Wonder Girls - My list/Long long time



Wonder girls - Moja lista/Długi długi czas

Nie ważne jak bardzo mnie przekonujesz, nie słyszę tego
Pewnie w moich uszach wezbrały łzy
Chociaż krzyczysz na mnie za bycie głupią, nie nienawidzę cię
Pewnie w moich uszach wezbrała miłość

Będąc taką, trzymając się ciebie
Mówisz, że nic się nie zmieni
Mówisz, że to tylko źle się skończy
Nawet kiedy moi przyjaciele próbują mnie powstrzymać, mówiąc, że to koniec
Moje serce nie słucha, moje ciało nie słucha

#Nie ważne co powiesz, nie mogę odejść
Nie ważne jak bardzo mnie odpychasz, nie mogę tego zostawić
Jeśli pozwolę ci odejść, myślę, że będę tego żałować
Przez długi długi długi długi długi długi długi czas
Długi długi czas

Twoje zimne słowa, zimna twarz, zimne zachowanie
Twój zezłoszczony głos, jakbym rozmawiała z obcym
Nawet widząc to wszystko, nie nienawidzę cię
Pewnie w moim sercu wciąż pozostaje miłość

Twój wygląd, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy
Twój ciepły uśmiech, który był dla mnie taki dobry
Pewnie w moich oczach wciąż jest dobry, co zrobię?
Moje oczy nie posłuchają, moje uszy nie posłuchają

#

Nie mogę puścić tej liny
Nawet jeśli moje ręce stają się poszarpane
Nie ważne jak bardzo ranisz moje serce

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...