Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 24 listopada 2012

Wonder Girls - Dear, boy 2011


Wonder Girls - Drogi chłopcze

Znowu sprawiłeś, że jestem smutna i płaczę
Znowu sprawiłeś, że jestem smutna i płaczę
Znowu sprawiłeś, że jestem smutna i płaczę
Sprawiłeś, że jestem smutna i płaczę

Codziennie, każdej minuty, każdej sekundy moje serce się zmienia
Przez każde twoje słowo płaczę i się śmieję
Tak długo byłam przy tobie
Nawet ja myślę, że stałam się przegrana

Twój telefon jest znowu wyłączony
Mówisz oczywiste - że zasnąłeś
Pewnie tylko ja jestem przewrażliwiona
Twoja twarz bez wyrazu, twój obojętny głos
Pewnie tylko ja jestem niespokojna

#To taka smutna historia - historia z zakończeniem
Proszę powiedz mi co masz w sercu - czy w ogóle mnie kochasz?

Jestem teraz zmęczona tym przyciąganiem i odpychaniem
Dlaczego nie może być wygodnie?
Dlaczego jest tak, że im bardziej patrzę w twoim kierunku
Ty patrzysz gdzie indziej?

Moja twarz, którą codziennie widzisz
Nasz związek, w którym nie ma za dużo rozmowy
Pewnie już nie uważasz tego za zabawne
Moje zaufanie do ciebie, które zawsze jest takie same
Moje zainteresowanie tobą, które zmieniło się w gderanie
Pewnie sprawiło, że jesteś sfrustrowany

#

Przeciwnie, nie znasz mojego serca
Nie możemy tak wrócić do tych chwil

Wszystko jest ironią - zawsze jesteś tajemnica
Proszę powiedz mi co masz w sercu - czy w ogóle mnie kochasz?

To taka smutna historia - historia z zakończeniem
Proszę, wysłuchaj mojej historii - to nie jest miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...