Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 24 listopada 2012

Wonder Girls - Me, in 2011


Wonder Girls - Ja, w

Hej, piękny chłopcze
Pozwól mi się kochać
Teraz teraz teraz teraz

Szczerze, dzisiaj znowu o tobie śniłam (takie prawdziwe)
We śnie byłeś słodszy niż ktokolwiek inny (taki słodki)
Na twoich wilgotnych wargach, pocałunek
Pieściłeś moje policzki
Tak wspaniale - chcę znowu zasnąć dziecinko

#Spotykam cię raz, dwa i ciągle za tobą tęsknię
Chłopcze chcę nana nanana nie chcesz nanana na
Tęsknię za tobą i chcę cię przytulić i chcę uczynić cię tylko moim
Chłopcze chcę nana nanana nie chcesz nanana na

Nie ważne jeśli jesteś czyimś ukochanym (nie dbam o to)
Jeśli też mnie pragniesz, to jedyne co się liczy (cały zestaw)
Udawałam, że nie wiem i dotknęłam twojej ręki
Dziecinko, nie czujesz czegoś
Zgadza się - jakie inne słowa są potrzebne?

# x2

Spotykam cię raz, dwa, kilka razy, ale nie mam ciebie dość
Samo patrzenie na ciebie mnie nie zadowala
Więc żeby nikt inny nie mógł na ciebie patrzeć
Uczynię cię swoim, od teraz tylko moim
Bądź moją śliczną dziecinką, chłopcze chcę nanana na
Chcę być twoją jedną i jedyną
Nie chcesz nanana na

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...