Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 24 listopada 2012

Wonder Girls - Girls girls 2011


Wonder Girls - Dziewczyny dziewczyny

Ta piosenka jest dla wszystkich dziewczyn na świecie
Dziewczyny, wiem co macie głęboko w środku
I chcę tylko coś powiedzieć
Więc posłuchajcie

Witaj witaj - tylko podążaj za swoim sercem
Twoje uczucia są właściwe
Gdziekolwiek chcesz, gdziekolwiek miałaś nadzieję

Hej kolego - ciągle to wyciągaj, a możesz to stracić
Tylko zacznij - wtedy ścieżka znowu się otworzy
Możesz to zrobić - to może się stać

Nie mogłam tego zrobić, bo nie miałam odwagi
Zawsze się wahałam z powodu mojej dumy, ale mówię

#Dziewczyny dziewczyny, jestem super dziewczyną
Mogę być jedyną w świecie
Powiedz teraz co masz w sercu
I mówię ty ty i ty ty ty ty
Możesz na końcu być najlepszą dziewczyną
Jak tylko masz ochotę - to się spełni

Powiedz cześć - pierwsza zacznij rozmowę
Zrób pierwszy krok, żeby się zbliżyć
Dla mnie, który zawsze marzyłam w swojej wyobraźni

Hej panienko - nadeszła twoja szansa
Trzymaj się jej - nie strać jej teraz
Chcesz to zrobić - też tego chciałaś

Będę szczera - z powodu mojego lęku
Moje dni zawsze były powtórką zwykłych dni, ale mówię

#

Nie wydaj ci się, że jesteś za wiele warta, żeby mieć takie bezbarwne dni?
Są rzeczy, które chcesz robić - masz rzeczy, których pragniesz
Jeśli tak, więc teraz idź po to
Wahanie, nie - będzie w porządku
Dzisiaj może być trudno, ale wyobraź sobie jutro
Wszyscy będą ci klaskać klaskać klaskać

Kiedyś się wahałam, ale mówię

#

I mówię ty ty ty ty x8

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...