Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 listopada 2012

BIGSTAR - I got ya 2012


BIGSTAR - Mam cię

#Och dziecinko, czuję, naprawdę czuję
Myślę, że naprawdę cię kocham
Och dziecinko, czuję, naprawdę czuję
Nie widziałem, że to się stanie, zakochałem się w tobie

Chwila, w której przypadkowo cię ujrzałem
Moje serce zamarzło jak lód
Chcę ci powiedzieć, żebyś nie szła do domu
Ale te słowa nie wychodzą

Czy powinienem się nieznacznie uśmiechnąć? Co pierwsze powinienem powiedzieć?
Powinienem po prostu cię minąć? Nie mogę tak po prostu zostać
(Kiedy się zobaczymy? Śmiertelnie za tobą tęsknię, proszę szybko mi odpowiedz)
I tak już boję się dni, kiedy nie mogę cię zobaczyć

#

##Dalej dziecinko dalej
Kocham cię
Dalej dziecinko dalej
Dlaczego nie znasz mojego serca?
Dalej dziecinko dalej
Nigdy tak się nie czułem, uczynię cię swoją

Dlaczego drżę jak głupiec? Przed sobą widzę tylko ciemność
Tylko moje galopujące serce doprowadza mnie do szalu, naprawdę, co robię?
W tym tempie coś się stanie, mogę się bez ciebie rozchorować
Jeśli to dla ciebie, nie ma niczego, czego nie mogę zrobić

Hej, poczekaj sekundę, dlaczego jesteś taka zajęta
Gdzie idziesz, zostawiając mnie tutaj? Więc nie powinnaś być taka piękna
(Jeśli jesteś moja, mogę wszytko ci dać)
Chcę wziąć w ręce twój śmiech i ciebie samą i włożyć cie do kieszeni

#
##

Jeśli mnie zawołasz, pójdę gdziekolwiek
Jeśli to dla ciebie, zrobię wszystko
Chwyć moją wyciągniętą dłoń, która zebrała wiele odwagi

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...