Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 listopada 2012

Son Dam Bi - Trickling tears/Tears are falling 2012


Son Dam Bi - Cieknące łzy/Płyną łzy

Dziecinko dzisiaj wieczorem och dziecinko dzisiaj wieczorem
Nie mogę trzymać dłoni, za która tęsknię
Dziecinko dzisiaj wieczorem och dziecinko dzisiaj wieczorem
Nie mogę zmrużyć oka i tylko czekam

#Płyną łzy, pada deszcz, miłość pada
Roztapia się i moje serce staje się przemoczone

Jestem pijana bólem, kiedy idę tymi ulicami
Jestem pijana smutkiem, więc spotykam się z przyjaciółmi
Jestem pijana łzami, kiedy zasypiam
Tak bardzo za tobą tęsknię

##Dlaczego nie mogę cię zawołać i dlaczego nie mogę się z tobą spotkać?
Chcę ci powiedzieć, że cię kocham, ale dlaczego mnie unikasz?

Chyba teraz nie mogę już bez ciebie żyć
Nie mogę cię wymazać, nie mogę cię zapomnieć
Dziecinko nie mogę żyć bez ciebie

##

Co noc nie mogę spać, o niczym nie mogę myśleć
Moje serce jest przemoczone pożegnaniem, proszę osusz moje oczy

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...